Niet tevreden? Praat er eerst met ons over (For English see below)
In onze praktijk vinden wij het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden bent of als u vindt dat iets beter kan, laat het ons dan weten. U kunt dat op de volgende manier doen:
- Via het klachtenformulier. Let op: het kan enige weken duren voor u antwoord krijgt op uw klacht.
- Of maak via de assistente een afspraak met de betreffende medewerker, een huisarts of onze interne klachtenfunctionaris en praktijkmanager, Regine Klein Schaarsberg om uw klacht te bespreken.
Als u het bij ons meldt, dan proberen wij samen uw probleem of klacht op te lossen.
Komt u er met ons niet uit: klacht indienen bij skge
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.
Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:
Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.
Als u nog vragen heeft aan skge, kunt u bellen naar 088 0229100.
Displeased? Talk to us about it first.
In our practice we believe it is important to help you as best as possible. If you are not satisfied or if you think something could be improved, please let us know.
You can do that in the following way:
- Via the complaints form. Please note: it may take several weeks before you receive an answer to your complaint.
- Or make an appointment via the assistant with the employee in question, a GP or our internal complaints officer and practice manager, Regine Klein Schaarsberg, to discuss your complaint. If you report it to us, we will try to solve your problem or complaint together.